dinsdag 3 mei 2011

Twitter maar een eind heen, tweet, tweet


Even een blogje van mij, wat twitteren betreft ben ik niet zo van dat gebeuren, het lijkt mij ook best onveilig. Bovendien vindt ik ook wat ga je twitteren en waarom? Het gekke is dat de reactie soms heel lang duurt (bv. vragen waar je gauw iets over wilt weten) Terwijl als je een mailtje stuurt vaak wel een keurig antwoord krijgt, ik heb dit getest, maar ook dat is niet altijd waar. Het blijft dus media waar je snel iets te weten "kunt" komen maar ook niet meer dan dat, voor mijn gevoel blijft het uiteindelijk allemaal hetzelfde en............ visueel contact blijf ik toch prefereren boven al deze zaken. Veel socialer en vaak veel sneller, maar mocht je bv. een hekel aan iemand hebben (een familielid in deze) dan is dit weer een enorme uitkomst, dat twitteren. Nou ja allemaal onzin natuurlijk maar ik ben niet zo'n fan.

Helen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten